مرداد 1395
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << < جاری> >>
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          




 جستجو 



 
  خاصیت بوییدن گل نرگس از زبان امام رضا.ع. ...

امام رضا(ع) می فرمایند:

ازبوییدنِ گل نرگس غفلت نکنید.
هر روز گلِ نرگس را ببویید.
چنانچه میسّر نشد،هفته ای یک بار …
نشد،ماهی یک ‌بار…
نشد،سالی یک ‌بار…
و حدّاقل در طولِ عمرتان حتماً یک ‌بار بویِ گل نرگس را
استشمام کنید
زیرا در بدن رگی ست که انسان را دچار افسردگی می‌کند و بوی گل نرگس از بین برنده و درمان افسردگی است.
پيامبر خدا(ص) می فرمایند:
گل نرگس را ببوييد هر چند در روز يک بار….
هرچند در هفته يک بار…
هر چند در ماه یک بار…
هرچند در سال يک بار…
و هر چند در همه یِ عمر یک بار
چرا كه در قلب هسته اى از ديوانگى،جذام و پيسى وجود دارد.
و بوییدنِ گلِ نرگس،آن را دور می كند…!
و اینک تحقیقات علمی بعد از 1400سال:
“گلِ نرگس کلید درمانِ افسردگی”
????????????????????????????????
آری پس عجیب نیست
چون ما هم گل نرگسی را میشناسیم که شکفتنش دیدنش بوییدنش…..
درمان همه ی دردهاست کلید همه ی قفلهاست شادی همه ی دلهاست ………..
پس کجایی گل نرگس….

????اللهم عجل لولیک الفرج ????

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت

[شنبه 1395-05-02] [ 01:54:00 ب.ظ ]  



  فلسفه حرام بودن نگاه به جنس مخالف..... ...

سؤال :
از عالمی سوال شد:چه اشکالی دارد که انسان به جنس مخالف نگاه کند و لذت ببرد؟

پاسخ :

نگاه به حسن جمال جنس مخالف ضررهایی دارد که به طورخلاصه اشاره می شود:
1_ می بینی ، می خواهی، به وصالش نمی رسی، دچارافسردگی میشوی…!

2_ می بینی، شیفته می شوی، عیب ها را نمی بینی،
ازدواج میکنی، طلاق می دهی.!

3_ می بینی ، دائم به او فکر می کنی، از یاد خدا غافل می شوی، از عبادت لذت نمی بری.!

4_ می بینی ، با همسرت مقایسه می کنی،ناراحت می شوی، بداخلاقی می کنی.!

5_ می بینی، لذت می بری، به این لذت عادت می کنی، چشم چران می شوی،
در نظر دیگران خوار می گردی.!

6_ می بینی ، لذت می بری، حب خدا در دلت کم می شود،
ایمانت ضعیف می شود.!

7_ می بینی ، عاشق می شوی، از راه حلال نمی رسی،
دچار گناه میشوی.!

لذا اسلام در یک کلمه می گوید :

“"نگاهت را از جنس مخالف نگاهدار"”

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت

 [ 01:51:00 ب.ظ ]  



  جمله ای زیبا از مولایم علی.ع. ...

نه سفیدی بیانگر زیبایی است..
و نه سیاهی نشانه زشتی..
..کفن سفید اما ترساننده است
و کعبه سیاه اما دوست داشنتی است.. انسان به اخلاقش هست نه به مظهرش…. قبل از اینکه سرت را بالا ببری و نداشته هات را به پیش الله گلایه کنی..
… نظری به پایین بینداز و داشته هات را شاکر باش
انسان بزرگ نمیشود ، جز به وسیله ی فكرش ، شریف نمیشود ، جز به واسطه ی رفتارش ، و قابل احترام نمیگردد ، جز به سبب اعمال نیكش……
…تقدیم به كسانی که شایسته ی احترامند…

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت

 [ 01:44:00 ب.ظ ]  



  معرفی کتاب..... ...

????معرفی یک دوست خوب

????روایت یه زندگی لحظه ب لحظه


⚜نه آبی نه خاکی⚜

????روایت زندگی لحظه ب لحظه در جبهه شهید سعیدمرادی با قلم خود شهید.????

این کتاب زندگی خودشهیدمرادی هستش ک بعداز ۱۰سال بعد از پیداشدن پیکر شهیددفترچه زیر خاک پیدا شده و توسط علی موذنی ازنویسندگان بزرگ کشور ب چاپ در امده.

????دراین کتاب با روایت خیلی غریب و نشنیده مواجه میشوید.و شاه کلید این کتاب اخرین برگ خاطرات شهید است …

????گذراندن اوقاتی در رمضان را با این کتاب خالی از لطف نیست.

✅ گذری ب این کتاب:

????به یابنده ای ک این دفترچه را پیدا می کنی,اگر مردی,آن را به یکی از نشانی های زیر برسان.
اگر هم مرد نیستی ,که یک فکری هم به حال نامردی خودت بکن❕

????????????????????????????????????????????

چاپ دوازدهم۱۳۹۳
انتشارات سوره مهر
قیمت۹۹۰۰تومان
مرکز پخش:۶۶۴۶۰۹۹۳
وجهت تهیه میتوانید ب پاتوق کتاب واقع در ایلام مراجعه کنید.
۰۹۱۹۹۲۷۷۵۵۶

????????????????????????????????????????
التماس دعا…

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت

 [ 01:41:00 ب.ظ ]  



  تذکری برای بصیرت... ...

اگر نور چراغ، به راهت بتابد،صراط مستقیم را خواهی یافت????
اما اگر به چشمت بتابد کورت میکند???? وراه را گم خواهی نمود.????
در فضای غبارآلود فتنه، اگر پشت سر ولایت حرکت کنیم، موضع گیری درست و بموقع خواهیم داشت.✅
اما اگر در مقابل ولایت بایستیم، بیراهه خواهیم رفت.
مبادا نور ولایت کورمان کند ‼️

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت

 [ 01:38:00 ب.ظ ]  



  حرف های بحق مولایم علی.ع. ...

✭ حکمت وزیدن باد
رقصاندن شاخه‌ها نیست؛
امتحان ریشه‌هاست ” …

«مولا علی سلام الله علیه»

این روزها، مولایم
باد که نه، طوفان به پا شده است …

طوفانی که بود و نبودم را دارد با خود می‌برد،
ایمان من که ریشه‌ای ندارد،
شاخه‌های پریشان را،
خودت پناه باش …

شاخه‌هایی که ریشه‌ی محکم ندارند،
مگر جز چنگ زدن به ریسمانی مطمئن
چاره‌ای دارند؟

و انت حبل الله المتین….

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت

 [ 01:37:00 ب.ظ ]  



  نمیدانم چرا نمیایی غریب قصه ها.... ...

غریب قصه ها
غصه ات فراموشم شده …
فراموشیم دلیل گناه است
وگرنه چه دلیل دارد که فراموشت کنم …
نمیدانم چرا
سرم داد نمیزنی
نمیگویی
بیمعرفت !چرا فراموشم کرده ای
نمیدونم چرا
سیلی بر گونه های شرمگینم نمیزنی و بگویی
آدم عاقل …حواست کجاست …
چرا برای تنهاییت به من اخم نمیکنی
چرا ؟؟؟
میدانم
تو مرا با قلبم میخواهی
افسوس که من با زبان تو را میخواهم …
غرق در گناهانم
ولی میگوییم
اللهم عجل لولیک الفرج
چه رویی دارم من …
شانه به شانه گناه راه میروم
در حالی که امامم شانه به شانه ی
تنهایی راه میرود …
غصه ام را نخور
من از آنجا بدبختم که منتظر 313
نفر هستم
در حالی که خودم قدمی بر نمیدارم
که جز آن ها باشم …
من برای تو هیچ نکردم
ولی تو برای من همه کار کرده ای …
ببخشم که سر در لانه ی زنبور کرده ام ونیش گناهان را به لذت بی تو بودن ترجیح دادم …
ببخشم …

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت

 [ 01:35:00 ب.ظ ]  



  سرانجام هلاکت برای طالب علم؟؟؟!!!!! ...

سرانجام هلاکت برای طالب علم؟؟؟
????????????

رسول اکرم صلی الله علیه و اله و سلم
می فرمایند :
من طلب العلم ریاء و سُمعَه یرید به الدنیا نزع الله برکته و ضیق علیه معیشته و وکله الله الی نفسه و من وکله الی نفسه هلک .

کسی که علم را برای ریا و سمعه بجوید و با آن دنیا را بخواهد، خداوند برکتش را از وی بر می کند و نیازهای زندگیش را بر او تنگ می کند و او را به خودش وا می گذارد و کسی که خداوند او را به حال خودش واگذارد هلاک می شود.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت

 [ 01:31:00 ب.ظ ]  



  سرانجام هلاکت برای طالب علم؟؟؟!!!!! ...

سرانجام هلاکت برای طالب علم؟؟؟

رسول اکرم صلی الله علیه و اله و سلم
می فرمایند :
من طلب العلم ریاء و سُمعَه یرید به الدنیا نزع الله برکته و ضیق علیه معیشته و وکله الله الی نفسه و من وکله الی نفسه هلک .

کسی که علم را برای ریا و سمعه بجوید و با آن دنیا را بخواهد، خداوند برکتش را از وی بر می کند و نیازهای زندگیش را بر او تنگ می کند و او را به خودش وا می گذارد و کسی که خداوند او را به حال خودش واگذارد هلاک می شود.

????بحارالأنوار، ج ۷۷،ص۱۰۰.

@Talabekamel

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت

 [ 01:29:00 ب.ظ ]  



  شاخصه های یک مدیر موفق استانی ...

شاخصه های یک مدیر موفق استانی:

????ما و شما به عنوان اشخاصی که سردمدار حرکت علمی، ایمانی و تهذیبی حوزه ها هستیم، باید سرآمد در اخلاق، ادب، معرفت و ارزش های متعالی دینی بوده و باید به آنچه می دانیم و می گوییم، عمل کنیم.

????مدیری که فقط شأن اداری و سازمانی داشته و با عزل و نصب، جایگاهی به او داده یا گرفته می شود، او مدیر نیست؛ مدیر کسی است که اگر مدیر هم نباشد، سرآمد اخلاق و ادب باشد.

????مدیریت حوزه باید همراه با تدریس و تحقیق باشد، شرط ما در جامعه المصطفی برای مدیران اعزامی به خارج از کشور، تدریس و تحقیق بود تا کاروانی که مقرر شد پشت سر آنان حرکت کنند، مدیریت علمی، تدریس و تحقیق را فرا بگیرند.

????مدیر در حوزه باید مشاور عالی مجموعه باشد، شأن مشاوره، اقتضای بسیاری از امور را داشته و یک مدیر باید مجهز به آگاهی های بسیاری اعم از تاریخی، تربیتی، علمی، روانشناسی و … باشد.

????شأن مشاوره، اقتضای فکر، مطالعه و تدبیر دارد و مدیران مدارس علمیه شما، باید بهترین مشاور برای طلاب باشند.
آگاهی به رموز و اسرار طلبگی و همچنین آگاهی از تاریخ روحانیت برای مدیران بسیار مهم است، این آگاهی ما را با اسرار حوزه آشنا نموده و مسلح خواهد کرد.

????مدیران باید بر پرورش طلاب حساس باشند، یک مدیر باید نسبت به تربیت یک بعدی و کاریکاتوری طلبه حساس باشد؛ چراکه طلاب باید در ابعاد علمی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی به صورت جامع و متوازن رشد نمایند.
از توفیقات مدیران ما این است که بتوانند ارتباط مناسب با طلاب برقرار کنند؛ چراکه اثرات تربیتی بالایی برای طلبه خواهد داشت.

????مدیر باید پناهگاه معیشت طلاب باشد؛ به این معنا که معیشت را همراه با ارزش قناعت و عزت نفس جمع کند. نگاه کلان و راهبردی به مقوله حوزه یکی از مهمترین کارهاست که باید انجام شود؛ چراکه امروز کاستی هایی وجود دارد که باید برطرف گردد.

????مشارکت طلبه و استاد در فعالیت های مدارس علمیه از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه گردد. راه اندازی شوراهای علمی و تهذیبی در مدارس از ضروریاتی است که بر غنای فعالیت مدرسه می افزاید.
شناخت انقلاب و انقلابی بودن مدیران، از نکات قابل توجه است که انقلابی بودن حوزه را بیمه خواهد کرد.

????حوزه های ما سنت های مهمی در آموزش، تحقیق ، پژوهش، اخلاق، مدیریت، معیشت و حوزه داشته است که باید آن را شناخت و تقویت کرد؛ البته قائل به نوسازی هستیم؛ اما باید سنت های اصیل را ابقاء کرد.

????مدیران باید نورافشانی کرده و ملجأ و پناهگاهی برای مردم باشند، زیرا حوزه مرکز علمی سکولار و بریده از جامعه نیست؛ بلکه در تاریخ ریشه دارد که عالمان آن بر محیط پیرامونی خود اثر گذاشته و حاملان ارزش های الهی بودند و این همان چیزی است که رهبری معظم و مراجع عظام تقلید بر آن تأکیددارند…

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت

 [ 01:24:00 ب.ظ ]  



  شاخصه های یک مدیر موفق استانی ...

شاخصه های یک مدیر موفق استانی:

????ما و شما به عنوان اشخاصی که سردمدار حرکت علمی، ایمانی و تهذیبی حوزه ها هستیم، باید سرآمد در اخلاق، ادب، معرفت و ارزش های متعالی دینی بوده و باید به آنچه می دانیم و می گوییم، عمل کنیم.

????مدیری که فقط شأن اداری و سازمانی داشته و با عزل و نصب، جایگاهی به او داده یا گرفته می شود، او مدیر نیست؛ مدیر کسی است که اگر مدیر هم نباشد، سرآمد اخلاق و ادب باشد.

????مدیریت حوزه باید همراه با تدریس و تحقیق باشد، شرط ما در جامعه المصطفی برای مدیران اعزامی به خارج از کشور، تدریس و تحقیق بود تا کاروانی که مقرر شد پشت سر آنان حرکت کنند، مدیریت علمی، تدریس و تحقیق را فرا بگیرند.

????مدیر در حوزه باید مشاور عالی مجموعه باشد، شأن مشاوره، اقتضای بسیاری از امور را داشته و یک مدیر باید مجهز به آگاهی های بسیاری اعم از تاریخی، تربیتی، علمی، روانشناسی و … باشد.

????شأن مشاوره، اقتضای فکر، مطالعه و تدبیر دارد و مدیران مدارس علمیه شما، باید بهترین مشاور برای طلاب باشند.
آگاهی به رموز و اسرار طلبگی و همچنین آگاهی از تاریخ روحانیت برای مدیران بسیار مهم است، این آگاهی ما را با اسرار حوزه آشنا نموده و مسلح خواهد کرد.

????مدیران باید بر پرورش طلاب حساس باشند، یک مدیر باید نسبت به تربیت یک بعدی و کاریکاتوری طلبه حساس باشد؛ چراکه طلاب باید در ابعاد علمی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی به صورت جامع و متوازن رشد نمایند.
از توفیقات مدیران ما این است که بتوانند ارتباط مناسب با طلاب برقرار کنند؛ چراکه اثرات تربیتی بالایی برای طلبه خواهد داشت.

????مدیر باید پناهگاه معیشت طلاب باشد؛ به این معنا که معیشت را همراه با ارزش قناعت و عزت نفس جمع کند. نگاه کلان و راهبردی به مقوله حوزه یکی از مهمترین کارهاست که باید انجام شود؛ چراکه امروز کاستی هایی وجود دارد که باید برطرف گردد.

????مشارکت طلبه و استاد در فعالیت های مدارس علمیه از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه گردد. راه اندازی شوراهای علمی و تهذیبی در مدارس از ضروریاتی است که بر غنای فعالیت مدرسه می افزاید.
شناخت انقلاب و انقلابی بودن مدیران، از نکات قابل توجه است که انقلابی بودن حوزه را بیمه خواهد کرد.

????حوزه های ما سنت های مهمی در آموزش، تحقیق ، پژوهش، اخلاق، مدیریت، معیشت و حوزه داشته است که باید آن را شناخت و تقویت کرد؛ البته قائل به نوسازی هستیم؛ اما باید سنت های اصیل را ابقاء کرد.

????مدیران باید نورافشانی کرده و ملجأ و پناهگاهی برای مردم باشند، زیرا حوزه مرکز علمی سکولار و بریده از جامعه نیست؛ بلکه در تاریخ ریشه دارد که عالمان آن بر محیط پیرامونی خود اثر گذاشته و حاملان ارزش های الهی بودند و این همان چیزی است که رهبری معظم و مراجع عظام تقلید بر آن تأکیددارند…

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت

 [ 01:18:00 ب.ظ ]  



  ۳۰ ویژگی افراد توانا...... ...

???? 30 ویژگی افراد توانا ????

۱-وقت ندارند بر علیه کسی، کاری انجام دهند؛
۲-وقت ندارند پشت سر دیگران صحبت کنند؛
۳-وقت ندارند در وقایع گذشته، متوقف شوند؛
۴-وقت ندارند که دروغ بگویند؛
۵-بسیار انتخاب می کنند چون ذهن اولویت‌بندی شده دارند؛
۶-تفاوت‌های انسانها را می‌ستایند؛
۷-بدنبال این نیستند کسی را مانند خود کنند؛
۸-حجم و کیفیت غذای خود را با دقت زیر نظر دارند؛
۹-بد بودن بعضی انسانها را، عادی می‌دانند؛
۱۰-با دو زبان مهم، آشنایی ندارند بلکه بر آنها مسلط‌ اند؛
۱۱-در فهم رفتار انسانها، اول منافع آنها را می شکافند؛
۱۲-کارآمدی را بر مساوات ترجیح می‌دهند زیرا که مساوات خود نتیجه کارآمدی است؛
۱۳-کارآمدی را نتیجۀ رقابت می‌دانند؛
۱۴-راستگو هستند چون منافع دراز مدت دارند؛
۱۵-حتی در استفاده از حروف اضافه دقت می کنند تا اعتماد دیگران را حفظ کنند؛
۱۶-از افراد توانا، با مهارت و باهوش، هراسی ندارند؛
۱۷-دائما در حال گسترش شعاع شبکه‌های ارتباطی خود هستند؛
۱۸-بعد از شش ماه که آنها را می‌بینید، بهتر شدن آنها را متوجه می‌شوید؛
۱۹-اطرافشان، مملو از افراد تواناست؛
۲۰-میلی‌متری مراقب سخنانشان هستند؛
۲۱-مبنای تواناییهایشان، قدرت نرم است؛
۲۲-یک تا صد هر مسئله ای را، دقیق طراحی و مانیتور می‌کنند؛
۲۳-به ندرت از کسی، درخواستی دارند؛
۲۴-اگر لازم باشد، ظرفیت تنها ماندن را دارند؛
۲۵-آنقدر تلاش می‌کنند، درخواب هم اغلب، مسئله حل می‌کنند؛
۲۶-با هر فردی، دوست نمی‌شوند؛
۲۷-وقتی با فردی آشنا می‌شوند می‌پرسند: چه کتابی این روزها می‌خوانید؟
۲۸-سلول‌های مغزشان، فرصت استراحت ندارند؛
۲۹-شناخت عمیقی از طبع بشر دارند؛
۳۰-سؤالاتشان از پاسخ‌هایشان به مراتب مهم‌تر است.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت

 [ 01:16:00 ب.ظ ]  



  ۳۰ ویژگی افراد توانا...... ...

???? 30 ویژگی افراد توانا ????

۱-وقت ندارند بر علیه کسی، کاری انجام دهند؛
۲-وقت ندارند پشت سر دیگران صحبت کنند؛
۳-وقت ندارند در وقایع گذشته، متوقف شوند؛
۴-وقت ندارند که دروغ بگویند؛
۵-بسیار انتخاب می کنند چون ذهن اولویت‌بندی شده دارند؛
۶-تفاوت‌های انسانها را می‌ستایند؛
۷-بدنبال این نیستند کسی را مانند خود کنند؛
۸-حجم و کیفیت غذای خود را با دقت زیر نظر دارند؛
۹-بد بودن بعضی انسانها را، عادی می‌دانند؛
۱۰-با دو زبان مهم، آشنایی ندارند بلکه بر آنها مسلط‌ اند؛
۱۱-در فهم رفتار انسانها، اول منافع آنها را می شکافند؛
۱۲-کارآمدی را بر مساوات ترجیح می‌دهند زیرا که مساوات خود نتیجه کارآمدی است؛
۱۳-کارآمدی را نتیجۀ رقابت می‌دانند؛
۱۴-راستگو هستند چون منافع دراز مدت دارند؛
۱۵-حتی در استفاده از حروف اضافه دقت می کنند تا اعتماد دیگران را حفظ کنند؛
۱۶-از افراد توانا، با مهارت و باهوش، هراسی ندارند؛
۱۷-دائما در حال گسترش شعاع شبکه‌های ارتباطی خود هستند؛
۱۸-بعد از شش ماه که آنها را می‌بینید، بهتر شدن آنها را متوجه می‌شوید؛
۱۹-اطرافشان، مملو از افراد تواناست؛
۲۰-میلی‌متری مراقب سخنانشان هستند؛
۲۱-مبنای تواناییهایشان، قدرت نرم است؛
۲۲-یک تا صد هر مسئله ای را، دقیق طراحی و مانیتور می‌کنند؛
۲۳-به ندرت از کسی، درخواستی دارند؛
۲۴-اگر لازم باشد، ظرفیت تنها ماندن را دارند؛
۲۵-آنقدر تلاش می‌کنند، درخواب هم اغلب، مسئله حل می‌کنند؛
۲۶-با هر فردی، دوست نمی‌شوند؛
۲۷-وقتی با فردی آشنا می‌شوند می‌پرسند: چه کتابی این روزها می‌خوانید؟
۲۸-سلول‌های مغزشان، فرصت استراحت ندارند؛
۲۹-شناخت عمیقی از طبع بشر دارند؛
۳۰-سؤالاتشان از پاسخ‌هایشان به مراتب مهم‌تر است./نکات مدیریت وبرنامه ریزی

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت

 [ 01:13:00 ب.ظ ]  



  ۳۰ ویژگی افراد توانا...... ...

???? 30 ویژگی افراد توانا ????

۱-وقت ندارند بر علیه کسی، کاری انجام دهند؛
۲-وقت ندارند پشت سر دیگران صحبت کنند؛
۳-وقت ندارند در وقایع گذشته، متوقف شوند؛
۴-وقت ندارند که دروغ بگویند؛
۵-بسیار انتخاب می کنند چون ذهن اولویت‌بندی شده دارند؛
۶-تفاوت‌های انسانها را می‌ستایند؛
۷-بدنبال این نیستند کسی را مانند خود کنند؛
۸-حجم و کیفیت غذای خود را با دقت زیر نظر دارند؛
۹-بد بودن بعضی انسانها را، عادی می‌دانند؛
۱۰-با دو زبان مهم، آشنایی ندارند بلکه بر آنها مسلط‌ اند؛
۱۱-در فهم رفتار انسانها، اول منافع آنها را می شکافند؛
۱۲-کارآمدی را بر مساوات ترجیح می‌دهند زیرا که مساوات خود نتیجه کارآمدی است؛
۱۳-کارآمدی را نتیجۀ رقابت می‌دانند؛
۱۴-راستگو هستند چون منافع دراز مدت دارند؛
۱۵-حتی در استفاده از حروف اضافه دقت می کنند تا اعتماد دیگران را حفظ کنند؛
۱۶-از افراد توانا، با مهارت و باهوش، هراسی ندارند؛
۱۷-دائما در حال گسترش شعاع شبکه‌های ارتباطی خود هستند؛
۱۸-بعد از شش ماه که آنها را می‌بینید، بهتر شدن آنها را متوجه می‌شوید؛
۱۹-اطرافشان، مملو از افراد تواناست؛
۲۰-میلی‌متری مراقب سخنانشان هستند؛
۲۱-مبنای تواناییهایشان، قدرت نرم است؛
۲۲-یک تا صد هر مسئله ای را، دقیق طراحی و مانیتور می‌کنند؛
۲۳-به ندرت از کسی، درخواستی دارند؛
۲۴-اگر لازم باشد، ظرفیت تنها ماندن را دارند؛
۲۵-آنقدر تلاش می‌کنند، درخواب هم اغلب، مسئله حل می‌کنند؛
۲۶-با هر فردی، دوست نمی‌شوند؛
۲۷-وقتی با فردی آشنا می‌شوند می‌پرسند: چه کتابی این روزها می‌خوانید؟
۲۸-سلول‌های مغزشان، فرصت استراحت ندارند؛
۲۹-شناخت عمیقی از طبع بشر دارند؛
۳۰-سؤالاتشان از پاسخ‌هایشان به مراتب مهم‌تر است./نکات مدیریت وبرنامه ریزی

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت

 [ 01:10:00 ب.ظ ]