? قورباغه هفت تیر کش شود درشهر…

☑ یکی از ویژگی های اصلاح طلبان ، ماهیگیری از آب گل آلود و استفاده از هر وسیله نامشروع و غیر اخلاقی برای تضعیف رقیب و جریان انقلابی کشور است که نمونه های فراوانی را می توان ذکر کرد.
آخرین مورد از رفتار ناجوانمردانه اعضای این جریان در روز های اخیر، مانور خودنمایی در باره حادثه دلخراش سقوط اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد و کشته شدن چند دانشجوی جوان بود که یک ملت را عزادار کرد.
به اعتقاد همه کارشناسان، احداث دانشگاه در مکان فعلی که هم جزو اراضی ملی بوده و هم به لحاظ موقعیت طبیعی،
نا امن و ساخت و ساز در آن غیر مجاز و غیر قانونی بوده است که این موارد به مسئولان وقت دانشگاه اعلام هم شده است. طبق گفته محمد خرم از اعضای اصلی جریان اصلاح طلب که در آن زمان هم وزیر راه و ترابری و هم مسئول کمیته سبز کردن دامنه البرز بوده است، مسئولان وقت دانشگاه آزاد با گردن کلفتی نسبت به احداث دانشگاه در محل نا امن اقدام کردند.
احداث این واحد دانشگاهی در زمان مسئولیت و با گردن کلفتی این افراد انجام شد.
? اکبر هاشمی رفسنجانی ، رئیس جمهور و رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد.
? عبدالله جاسبی رئیس دانشگاه آزاد.
? غلامحسین کرباسچی شهردار تهران.
حالا به دور از تعصبات حزبی و گروهی و بدون چشم بستن به کوتاهی های انجام شده از طرف مسئولین فعلی دانشگاه و با توجه به نظر کارشناسان، چه کسانی مقصر اصلی این حادثه دلخراش و شایسته سرزنش بیشتر هستند؟
کسانی که با گردن کلفتی و نادیده گرفتن قانون و مقررات، واحد آموزشی را به دره ها و ارتفاعات مرگ برده اند یا افرادی که وارث دانشگاهی در مکانی شده اند که نباید ساخته می شد.؟
با کمال تأسف بعد از این حادثه نیز به مانند موارد مشابه فراوان، از سربازان میدانی گرفته تا پدر بزرگها و تئوریسینهای جریان اصلاحات برای عوام فریبی و صید ماهی مطلوب خود از آب گل آلود و شاید هم برای جلوگیری از رسیدگی ریشه ای به تخلفات ذکر شده ، وارد میدان شده و از هر دری سخن گفتند و با احساسی کردن فضای جامعه، انگشت اتهام خودرا به سمت مسئولینی که هنوز جوهر امضای حکمشان خشک نشده و هر کس دیگری که خواستند نشانه گرفتند ولی هیچ اشاره ای به تخلفات صورت گرفته نکردند تا بازهم، همپالگی هایشان در قلعه امنیت بمانند و به تخلف و خیانت‌های دیگرشان ادامه دهند.
البته در باره این حادثه و حوادث مشابه، انتقاد جدی به جریان ارزشی و اصولگرایان هم وارد است که به خاطر مصالح خود ساخته از پرداختن ریشه ای به اینگونه موارد و حوادث خودداری کرده و زمینه ساز قدرت نمایی و اتهام زنی اصلاح طلبان می شوند.
مشاهده سکوت جریان ارزشی در پیگیری اینگونه موارد و مانور خودنمایی و فریب اصلاح طلبان ، انسان را یاد این ضرب المثل می اندازد که:
” در شهر بی کلانتر، قورباغه هم هفت تیر کش می شود.”
علی ایحتل و گذشته از همه این حرف و حدیثها، حالا که کمیته ای برای رسیدگی به علل این حادثه جانسوز تشکیل و دادستان محترم هم وارد عرصه رسیدگی شده است آیا به اصل موضوع تخلف صورت گرفته در ساخت و ساز غیر قانونی هم رسیدگی خواهد شد یا فقط با عزل چند مسئول دست چندم و جابجایی چند مدیری که هیچ نقشی هم در اصل تخلف نداشته اند پرونده آن بسته خواهد شد.؟
امیدواریم مسئولین محترم قضایی برای یکبار هم که شده ، بر خورد با دارندگان حاشیه امن و حیف ومیل کنندگان بیت المال و بازی کنندگان با جان ومال مردم را در دستور کار قرار دهند تا هر بی سروپایی نتواند هر غلطی را که خواست انجام بدهد.!
=============

موضوعات: خدا شهیدم کن  لینک ثابت