? باور کنید افول کدخدارا !

✅ ایالات متحده آمریکا برااساس مبانی فکری و رویاهای افرادی که اکثرا آنها پیرو ایده های لیبرالیستی و مدافع صریح سرمایه داری بودند و با آرزوی تحقق یک قدرت فراگیر جهانخوار و یک امپراطوری جهان‌شمول بنیان گذاشته شد.
چنانچه #جرج_واشنگتن در نامه ای به جان لافایت، یکی از اهداف جمهوری آمریکا را تبدیل شدن به یک امپراطوری جهانی اعلام می کند!!
براساس همین دیدگاه وبرای رسیدن به این آرزو بودکه جنایات فراوانی توسط بنیانگذاران و گردانندگان حکومت آمریکا در جهان به وقوع پیوست. کشتار میلیونها نفر از بومیان آمریکا وتحمیل جنگهای خانمانسوز وقتل وغارت وکشتار مردم بیگناه در کشورهای مختلف جهان درکنار سیاست فریب و تطمیع وتحمیق سران خائن برخی کشورها، فقط برای تحقق این رویای جنایتکاران آمریکایی صورت گرفته و هنوز هم ادامه دارد.
امااکنون و بعد از گذشت دوقرن از تشکیل و رسمیت یافتن کشور آمریکا نشانه های افول آن بیش از پیش آشکار شده است‌. به طوری که گاهی نزدیکترین متحدین آمریکا نیز برخلاف میل آن رفتار می کنند.
یک نمونه از همین رفتارها را دو روزپیش و در عدم همراهی بیش از نیمی از اعضای مجمع عمومی سازمان ملل با آمریکا و #اسرائیل در محکومیت و محدودیت گروه #حماس ومبارزین #فلسطینی بود که به تعبیر سیاستمداران آمریکایی، ضربه حیثیتی سنگینی به آمریکا وقدرت پوشالی آن واردکرد.
امروز کار به جایی رسیده است که نوام #چامسکی جامعه شناس آمریکایی، امپراطوری آمریکارا در حال سقوط می‌نامد و #فریدزکریا از جهان پساآمریکایی سخن می گوید و به تعبیر سیاستمدار جمهوری خواه آمریکایی دیگر، آمریکا جهانی را به ارث گذاشته است که در آن، کره شمالی به #سلاح_هسته‌ای دست یافته،‌ چین به قدرتی بزرگ تبدیل شده، روسیه ناوگان و هواپیماهای خود را روانه حریم هوایی #ناتو کرده و فقط سایه‌ای از ناتو باقی مانده است و…
ودر نهایت، جمهوری اسلامی #ایران علیرغم تمام فشارها، بازیگر معادله ساز و قدرت منطقه ای شده است و آمریکا قدرت نرم افزاری و سخت افزاری خود را از دست داده است.
#رهبرمعظم_انقلاب_اسلامی با وجود این شواهد وقرائن بود که چند ماه قبل از افول قدرت آمریکا سخن گفتند.
اما باکمال تأسف ، جریانی در کشور رشد کرده است که نه تنها این افول قدرت را باور ندارد بلکه تلاش می کند باقدرت سازی دروغین برای آمریکا ، به عنوان سرباز در صحنه و عرصه نبرد ظاهر شود تا قدرت از دست رفته را دوباره به آمریکا برگرداند.
اینکه چند سال قبل، رئیس دولت اصلاحات، #آبراهام_لینکلن جنایتکار وقاتل میلیونها سرخ پوست وبیگناه آمریکایی را شهید راه آزادی می نامد ورئیس دولت تدبیر، آمریکا را کدخدای جهان نامیده و رئیس جمهور فریبکارش را انسانی مؤدب می نامد و رئیس دستگاه دیپلماسی کشور، ادعای خائنانه نابودی همه قدرت دفاعی ایران با فشار یک دکمه مقامات آمریکایی را ممکن می دانددر راستای این قدرت سازی دروغین مطرح شدند.
وامروز هم همین جریان غربگرای وابسته به #لیبرالیسم که متاسفانه بر قوه مجریه حاکم و بخش اعظمی از قوه مقننه را هم در اختیار و همراه خود می بیند، باهمین سیاست فریب ونیرنگ و با نادیده گرفتن همه سوابق و افتخارات تاریخی و همه پیشرفتها و توانمندی های فعلی کشور، تلاش می کند قدرتی از آمریکا ترسیم و نمایش دهد که اگر اراده کند می تواند ایران را به نابودی بکشاند.
با همین بهانه وبرای تخقق این استراتژی خائنانه
است که تصویب هر لایحه و پیوستن به هر#کنوانسیون ذلیلانه ای را که حتی سودی هم برای ایران نداشته باشد و مشکلی از مشکلات مردم را هم مرتفع نکند ومنافع وامنیت ملی را هم به خطر بیندازد ولی بهانه را از آمریکا بگیرد، ازطرف این جریان وابسته، اقدامی عقلانی و منطقی معرفی ومحاز شمرده می شود.
مشکل امروز کشور ، قدرت آمریکا وضعف ایران نیست بلکه نفوذ و نقش آفرینی نامحرمان وسربازان آمریکایی به عنوان مسئول وکارشناس وقانون گذار و… است که می بینند قدرت #آمریکا در حال افول است ولی نمی خواهند باور کنند و نمی گذارند مردم هم حقیقت را مشاهده کنند تا منافع خود و اربابانشان به خطر نیفتد.

موضوعات: خدا شهیدم کن  لینک ثابت