????امام زمان علیه السلام در کجای زندگی ما قرار دارد؟؟؟????

???? ???? ????

امام زمان (علیه السلام) در كجای زندگی ما قرار دارد؟ متن یا حاشیه؟ متاسفم که بگویم حتی در حاشیه ی زندگی برخی از ما نیز حضور آقا لمس نمی شود .اگر یك بار كسی، من و شما را به خانه ی خویش دعوت كند و بر سر سفره ی خود بنشاند و به اصطلاح نمك گیرمان كند سعی می كنیم به هر نحو ممكن این محبت را تلافی كنیم . چگونه است كه عمری، خود به همراه خانواده و بستگان و هموطنان و هم نوعان وهمه ی مخلوقات خدا، مهمان خوان كرم امام عصریم؛ ولی حق نمك را ادا نمی كنیم؟!
همینی که امام زمان هر روز صبح و شب برای شیعیانش دعا میکنه و از خدا برای ما طلب استغفار میکنه از خدا میخواد که گناه ما رو ببخشه این یعنی چی؟ نمک گیر کرده ما رو دیگه . ما نمک گیر حضرت شدیم. اونوقت نباید جبران کنیم؟ نباید ما هم قدمی برداریم؟
 واقعا جای امام عصر (علیه السلام) در زندگی فردی و اجتماعی ما خالی است!

????✨اگر چند سال باران نبارد و خشک سالی مزارع و کشتزارها و دام ما را تهدید کند، حاضریم سر و پا برهنه، به بیابان رویم و با دل شکستگی، نماز بخوانیم و دعا کنیم؟هر چند با اندک احتمالی به آمدن باران. آیا شایسته نیست دوازده قرن غیبت- که خشک سالی معنوی و قحطی دیانت را به دنبال داشته و سعادت دنیا و آخرت ما را تهدید کرده و دین نگه داشتن (یعنی از جهنّم رستن) را هم چون گرفتن آتش در کف دست مشکل ساخته است- ما را برای نماز جهت طلب ظهور و تعجیل فرج، به دشت ها و صحراها بکشاند؟ این کاری بود که بنی اسرائیل کردند و جواب گرفتند. پیر و جوان و زن و بچه به بیابان رفتند و یک پارچه خلاصی خود را طلب کردند و خداوند متعال نیز صد و هفتاد سال از باقی مانده ی عذاب آن ها را بخشید.

✔برگرفته از: کتاب ” آشنایی با امام عصر" نوشته ی دکتر علی هراتیان

???????????? ???? ???? ???? ????????????

⛅ألـلَّـهُـمَــ عَـجِّـلْ لِـوَلـیِـکْ ألْـفَـرَج⛅

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت